JavaScript is disabled. Please enable to continue!

Mobile search icon
hu >> Hírek >> Az Eurofins 2024-ben is Magyarország legvonzóbb márkái között

Az Eurofins 2024-ben is Magyarország legvonzóbb márkái között

Sidebar Image

Az Eurofins hazai vállalatcsoportja immár második alkalommal nyerte el az elsősorban vállalkozásokkal kapcsolatban lévő B2B üzleti szektor legkiemelkedőbb márkáinak járó Business Superbrands díjat. A nagyközönség és a szakma által is elismert oklevelet egy 40 tagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság ítélte oda. A díjra pályázni nem lehet, arról kizárólag a vállalat szakmai, gazdasági és marketingtevékenysége alapján döntenek. Rendkívül büszkék vagyunk rá, hogy ismét Magyarország legerősebb brandjei közé kerültünk!

Az oklevelet az Eurofins Analytical Services Hungary Kft. nevére szól, de az egész vállalatcsoport branderejét is mutatja.

Az Eurofins az elmúlt évben is kiemelkedően magas szakmai és rendkívül stabil pénzügyi teljesítménye mellett társadalmi felelősségvállalásával is bizonyította a brand egységét és erejét: tudományos honlapján, a Laboratorium.hu-n közel harminc cikket jelentetett meg, ezek döntő része kiemelt sajtóhír is lett, így többek között például a nemzetközi és hazai mikroműanyag-kutatásainkról szóló beszámolók, a Tiszában talált „örök életű anyagokról” tudósító cikk, az újrahasznosított csomagolóanyagok veszélyeit taglaló szakmai anyag.

Az Eurofins eredményei is hozzájárultak a Duna-vízgyűjtőn tapasztalt folyami hulladékszennyezésekről készült nemzetközi szakpolitikai útmutató elkészüléséhez,  valamint a Magyar Tudományos Akadémián bemutatott RISK-MP projekt eredményeihez, amelyek a kommunális szennyvizeken keresztül kibocsátott mikroműanyagokról közöltek információkat.

Szakmai vizsgálatainkkal támogattuk a PET Kupát és Magyarország Cukormentes Tortáját, a Birdo Az év madárfotósa pályázatot, továbbá egyetemi versenyeket, sportegyesületeke.

A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatallal (Nébih) közösen megszerveztük Magyarország egyik legfontosabb élelmiszer-biztonsági konferenciáját, a Hungalimentariát, a Csomagolási és Anyagmozgatási Szövetséggel közösen a SIRHA kiállítás egyik legfontosabb tanácskozását.

Az idén sem állunk meg: a fenti tevékenységeink mellett újra indítjuk a Laborkaland oktatási versenyt, kiállítóként és szakmai előadásokkal részt veszünk az Environtec környezetvédelmi kiállításon, újabb társadalmi alapú vizsgálatokat végzünk a Tiszán, elkezdjük szervezni a jövő évi Hungalimentariát, és természetesen töretlenül folytatjuk az egyetemekkel, kutatóintézetekkel való együttműködéseinket is.

A világ legnagyobb laboratóriumhálózatának tagjaként továbbra is a legfontosabb célunk az élet minőségének javítása, szolgáltatásaink széles palettája révén pedig partnereink tökéletes kiszolgálása.

 

Minősített minőség: elismerés a legkiválóbb márkáknak

Idén huszadik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Superbrands díjakat. A Superbrands a széles nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegy, a nemzetközi program keretében a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkák részesülnek díjazásban. A Business Superbrands program az üzleti szektor (B2B) /márkáinak legkiválóbbjait emeli ki, azaz olyan magyarországi cégeket, illetve márkákat, amelyek nem elsősorban a fogyasztókkal, hanem vállalkozásokkal, szervezetekkel állnak kapcsolatban. A Dun&Bradstreet adatbázisa alapján, továbbá a jelentős hazai szakmai szervezetek és szövetségek ajánlásainak figyelembevételével létrejövő mintegy 4000 márkát tartalmazó lista pénzügyi és szakmai szűrést követően kerül a bizottság elé. Ebbe a listába éppúgy beletartoznak a legnagyobb nyereségű hazai cégek, mint – az egyes szektorok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei által javasolt – olyan kisebb vállalkozások, amelyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak, valamint kiemelkedő a hazai kommunikációs és márkaépítési gyakorlatuk. A díj odaítéléséről egy többlépcsős előszűrést követően a 40 tagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság dönt minden évben. Az elismerés irányt szab a fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és a hazai márkáknak példát mutat a sikeres márkaépítéshez. A díj olyan pozitív visszajelzés a brandről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat, az azt odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják a márkák eddigi sikerességét és hitelességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet. A program az indulás óta a világ minden részén ismertté vált, ma már 90 országban jelent különleges minősítést a Superbrands cím.